اصطلاحات تجارت بین الملل به زبان انگلیسی


اصطلاحات تجارت بین الملل به زبان انگلیسی

اصطلاحات-تجارت-بین-الملل-به-زبان-انگلیسیاصطلاحات تجارت بین الملل و بازرگانی خارجی به زبان انگلیسی، همراه با ترجمه فارسی، در قالب فایل pdf در 5 صفحه.


دانلود فایل

ظرفیت تنها بودن از دانلد وینیکات


ظرفیت تنها بودن از دانلد وینیکات

ظرفیت-تنها-بودن-از-دانلد-وینیکاتدانلود ترجمه مقاله ظرفیت تنها بودن از دانلد وینیکات، در قالب فایل pdf در 87 صفحه. در این فایل به مرور و خوانش مقاله بسیار مهم وینیکات در رابطه با ظرفیت تنها ماندن پرداخته شده است. در کنار خوانش، توضیحاتی نیز اضافه کرده ایم تا این متن مهم قابل درک تر بشود. این فایل شامل هشت صفحه می باشد.


دانلود فایل

تحقیق شش سیگما


تحقیق شش سیگما

تحقیق-شش-سیگمادانلود تحقیق شش سیگما، در قالب فایل pdf در 155 صفحه. «سیگما» یکی از شاخص‌های مهم پراکندگی و مقیاسی برای سنجش انحراف معیار است. این شاخص نشان می‌دهد که یک فرآیند تا چه اندازه از حالت نرمال و مطلوب خود منحرف شده است. سیگما، اهمیت محاسبات دقیق در فرآیند تولید و ارائه خدمات را مورد تاکید قرار می‌دهد.


دانلود فایل

تحقیق طراحی گیربکس


تحقیق طراحی گیربکس

تحقیق-طراحی-گیربکسدانلود پروژه طراحی گیربکس برای درس طراحی اجزا، در قالب فایل pdf در 45 صفحه. پروژه دقیق و درجه ۱ طراحی گیربکس ۲مرحله ای برای درس طراحی اجزا ۲.مختص دانشجویان کارشناسی مکانیک.


دانلود فایل

آموزش ساخت مدار تن کنترل استریو اکتیو به همراه مدار تغذی


آموزش ساخت مدار تن کنترل استریو اکتیو به همراه مدار تغذیه

آموزش-ساخت-مدار-تن-کنترل-استریو-اکتیو-به-همراه-مدار-تغذیهآموزش ساخت مدار تن کنترل استریو اکتیو در قالب فایل pdf، به همراه مدار تغذیه. این محصول، یک مدار کنترل تن صدای استریو اکتیو با کیفیت بسیار بالا است. در این مدار از آی سی NE5532 به دلیل نویز فوق العاده کم استفاده استفاده شده است. مدار Tone Control یک فیلتر الکترونیکی است که سیگنال‌های صوتی را ...


دانلود فایل